tisdag 12 februari 2008

Friluftsdag i Bygdsiljumbacken

Hade en superhärlig dag vid Bygdsiljumbacken ;) Jag satt mest still och lapade sol, så nu har man fått sig en och annan fräken i ansiktet.
Det var otroligt kul att sitta och se på de som ramlade i backen. Tack för underhållningen.
Men nu så har man oturligt nog blivit sjuk, så jag kommer att vara hemma imorrn från skolan = mer meningslösa inlägg här ;)
Jag hoppas att jag får APU-plats på miljökontoret. Jag vet, jag är lite speciell ;) Men det kan vara en bra erfarenhet att prova lite olika yrken innan man riktigt bestämt sig.
Snart är det Alla hjärtansdag. För mig är det en otroligt mysig dag, men då har jag ju en kille. För de stackrarna som är för sig själva kanske det inte är så kul. Men man kan ju alltid köpa det söta mjukdjuret/blombuketten/chokladasken till sig själv och skriva dit en annans namn. Eller sitt eget om man vill ;)
Så då var det ännu ett meningslöst inlägg från mig ;) Skriver mer sen eller imorgon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...