fredag 15 februari 2008

Pillerjunky

Jaha... Då har man varit hemma sen i tisdags pga sjukdom. Inte kul alls. Man gör ju verkligen ingenting om dagarna. Bara en massa meningslöst spelande av meningslösa spel...
Funderar på om jag ska storstäda rummet idag. Behövs. Verkligen. AJa... Får se vad som händer. Men det lär ju inte hända nåt...
Så nu hoppas jag på att jag kan sluta äta en massa olika piller och komma tillbaka till skolan igen på måndag. Jag har seriöst typ aldrig varit så här länge sjuk tidigare. Vad jag kan minnas. Men då är det ju lite problem på den fronten också :S
Så nu ska jag lyckas dricka upp en yogurt och börja städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...