torsdag 7 februari 2008

Oflyt eller så xD

Jag for som sagt hem med tolvbussen idag. Men jag var inte ensammen som jag brukar vara. Nej, utan Simon, Jenna och Hanna följde med. Hanna och Jenna gjorde uppror mot Pia (deras lärare xD) och Simon hade fått sluta tidigare. Och jag då? Jag orkade bara inte mer. Hur kul är det med matte heela eftermiddagen? Inte direkt. Så istället ska jag göra klart kap 1 och göra provet imorgon.
Hur som haver så skulle jag egentligen hämta Maya vid halv fyra, så jag skulle ha tagit tvåbussen. Men jag tänkte sitta hemma i lugn och ro och bara vila innan jag for hem. Just när jag skulle kliva på bussen hem så ringer mamma och säger att jag inte behöver hämta Maya utan att hon var på väg hem nu. Jag fick då reda på att Maya har fått magsjuka och spytt. Så jag erbjöd mig att hämta henne, jag var ju ändå hemma. Mamma tackade mig. Så mitt skolkande blev ändå bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...