fredag 8 februari 2008

Skor med klack

En sak är då säker. Skor med klack är inte skapat för vintervädret i norrland. Det var helt förfärligt att gå med dem i snön. Men folket som såg på måste ha varit roade. För det såg säkert super kul ut där jag vinglade omkring. Men det gick dock liite bättre inomhus. Men bara lite. Och nej jag har inte försökt att ta en närmre titt på väggarna eller backen. Verkligen inte. Så mina fötter har typ värkt hela dagen, jag har fått underliga skavsår under fötterna. Inte för att det är så ovanligt men ändå.
Att gå i skor med klack är verkligen en konst och efter idag (men även tidigare) så beundrar jag er som faktiskt klarar av att gå graciöst med dem. För det kan verkligen inte jag.
"Jag vet inte vem som uppfann högklackade skor. Men alla män är skyldiga honom ett stort tack."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...