onsdag 27 februari 2008

Usch :S

Då for man ut med klassen och skulle pimpla. Jag var värsta pepp, hade t.o.m bakat muffins (de var till Gossip Girl igår ;) ). Så engagerad var jag. Så då stiger man upp och kollar ut genom fönstret. Då blåser det jävel och snöar. Inte kul alls. Så jag packade ändå mina saker och for till skolan. Jag bytte om till varmare kläder och gick till läraren. Han var lite osäker på om vi skulle ut och pimpla, men vi skulle i varje fall till stan. Så klassen for till några som gjorde fiskedrag. Rättså sött. Sen så for vi likförbannat ut och pimplade. Vi satt kanske ute i 40 min innan vi gav upp. Jag frågade läraren om han kunde släppa av mig hemma, och det kunde han. Så nu har jag tagit en pause ifrån städandet. Jag håller på att söka igenom garderoben. Den har seriöst ingen botten. Verkligen inte. Men jag har då hittat åt körkortsboken som varit borta i typ ett halvår. Undrar om jag kommer hitta Simons nycklar också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...