onsdag 8 september 2021

Besök i Popsenteret

I augusti hade jag varit på teater med jobbet i Popsentret. Jag har aldrig varit i museumsdelen, så på lördagen tog jag med mig Martin dit.

DSC_0195

DSC_0197
Var väldigt peppad. 

DSC_0199

DSC_0201
Elm Street är en gammal konsert bar som dessvärre är nedlagd 31 december 2011. Var kul att dom hade en del interiör därifrån. 

DSC_0216
Kollade på instrument. 

DSC_0219
Museet har fokus på norsk musik, vilket är intressant. 

DSC_0231

DSC_0237
Fönstrena var täckta med röd film, 

DSC_0243
Jag var lite väl höstoptimistisk med mina kläder. Men nu så. 
Klänningen och tröjan kommer från Hellbunny och väskan är från Mulberry.

DSC_0248
Vi hade stället för oss själva, vilket var kul. 

DSC_0251
Testade att spela lite instrument. 

Bästa var båsen där man kunde kolla på bland annat musikvideor och inspelningar från konserter. 

På kvällen var vi hemma hos några vänner där vi åt middag och spelade spel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...