tisdag 7 september 2021

Loppis i Rodelökka

 En söndag mötte jag min mamma på Carl Berners plass för att gå därifrån till Rodelökka. Det skulle vara bakgårdsloppis, vilket alltid är spännande. 

DSC_0182
Det här är nog mitt favorithus. Fotar den alltid när jag går förbi. 

DSC_0184
Var kul att kolla runt och ha möjligheten att gå in i bakgården till folk. Ena säljaren sålde massa kläder från COS, det mesta finns i min garderob. 

DSC_0187
Tog med mamma till M35 för att visa vad vi hade köpt. Fortfarande väldigt nöjd med fjärilarna. 

DSC_0188
Vi gick och kollade i andrahandsbutiker. Såg en himla fin kofta, men köpte den inte. 

DSC_0189
Gick vidare till Blå och kollade på söndagsmarknaden där. 

Och det var den söndagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...