onsdag 22 juli 2020

Det senaste från Kickstarter: Pins, klistermärken, skrivbok, tarotkort

Har en del från Kickstarter att visa fram. Väntar fortfarande på en del grejer, men har fått hem det mesta nu. Försöker verkligen att inte vara där och kolla runt så mycket, för backar så mycket saker. Mest pins, men har blivit lite annat också. Jag länkar till designernas kickstarter/hemsida/Etsy.
DSC_7562
Här är det första jag backade på Kickstarter, en Sims pin som är designad av Franki Hanke.

DSC_7556
Näst ut har vi setet med vykort, klistermärke och pin från när Alice kom ikapp kaninen + bonus vykort på Pennywise designat av GypsysScribbles

DSC_7558

DSC_7553
Sen har vi 3 träpins som är designade av Georgia Pound/The Dew Drop Designs. Tyvärr har 2 av 3 pins lossnat från sina nålar, så jag måste hitta ett lim som verkligen håller dom ihop. Fick lite extra grejer.

DSC_7543
Jag backade Peppermint Narwhals axolotl pins och donerade lite pengar till en rädda axolotl fond. 

DSC_7533
Det här är nog den mest udda backningen jag gjort än så länge, dels för att den var dyr, men också för att desto mer jag ser på den, desto mer "fel" ser jag. Remmen runt har lossnat, det är limfläckar på skinnet, skinnet är felskuret på vissa ställen runt boken... Men den ser fin ut på håll. 

DSC_7535
Sidorna är färgade med te och luktar lavendel. Har planer på att samla pressade blommor i boken. 

DSC_7520
Sist ut är en tarotkortlek som är designad av Betty Skeet/Veleda Oracle

DSC_7523
Gillar designen på korten. 

DSC_7525

DSC_7528


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...