onsdag 29 juli 2020

Ana Luisa x Cari Cakes + ett halsband från Illums bolighus

En av mina favorit Youtubers/instagrammare Cari (CariCakez på YT och insta) har ett samarbete med smyckesmärket Ana Luisa där hon har designat ett halsband. Halsbandet heter Cari och här är en direktlänk. 
DSC_7494
När vi kom hem från stugan väntade ett litet paket på mig hemma. 

DSC_7496
Det var väldigt fint inpackat. 

DSC_7501
Ena sidan är en sol. 

DSC_7510
Och den andra är en måne. 

DSC_7512
Jag fick ett presentkort till Illums Bolighus av mitt jobb i 30-års present som jag använde på det här halsbandet. Kommer tyvärr inte ihåg märket, bara att det var nedsatt med 50%. 

DSC_7514
Om man vill kan man säkert få plats med en bild eller två. 

En halvdåig bild, men här har jag på mig båda halsbanden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...