fredag 21 februari 2020

Min alla hjärtans dag

I fredags var det alla hjärtans dag och jag skulle möta Martin efter jobbet inne i stan för att gå ut och äta. Vi hade bestämt oss för Vippa vilket känns som vårat nya dateställe. 

P1010156 (2)
Väggen utanför matchade mig helt perfekt. 

P1010159 (2)
Skrev ett egetinlägg om kläderna tidigare i veckan, men t-shirten är från Zuzanna G, klänningen från ASOS och skorna är Dr Martens. 

P1010162 (2)
Vi hade lyckats träffa en serbisk dag, så all maten som serverades var med serbiska smaker. Inget föll mig i smak då jag inte är så förtjust i lamm och det var typ bara det som serverades. Köpte en hamburgare som jag fick vänta absurt länge på från Ugress (hon som jobbade där försökte ge mig en burgare som stått framme på bänken innan jag kom dit och då hade det gått minst tio minuters väntande när hon erbjöd den). Martin hann äta upp sin första portion med mat och min var inte ens god. Så besviken. 

P1010163 (2)
Köpte dumplings fyllda med svinkött som var riktigt goda. Hade man fått fler för priset hade jag bara köpt mer av dem från starten av...

P1010165 (2)
Martin köpte en gryta som var visst väldigt god. 

P1010178 (2)
Sen var det dags för konsert hos John Dee. Var fem små band som skulle spela. 

P1010205 (2)

P1010233 (2)

P1010248 (2)
Vi kollade bara på tre av dem innan det var dags för oss att komma hem. Martin skulle jobba under helgen och behövde lite sömn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...