tisdag 20 augusti 2019

Lite blandade bilder från augusti

 En ledig dag i augusti tog jag bussen en bra ut från Oslos centrum till ett köpcenter som heter CC Vest. Där skulle det öppnas en ny Söstrene Grene. Köpte massa fint som jag mest troligen egentligen inte alls behövde. 

 Åt brunch på ett bagelställe som var riktigt gott. 

Hängde omkring på Tjuvholmen en tidig morgon och tog lite bilder. 

Hatar att jag 1. inte har något redigeringsprogram på den nya datorn. 2. Att jag fortfarande inte har tillgång till mitt Flickrkonto så bilderna blir bläh när jag laddar upp dem här.

 Tog med mig systemkameran på en annan promenad från jobbet till centrum. 




 Mötte mamma en dag och var ute och gick med henne. Regnade till tider massvis, så kunde inte ta så många bilder. 

Sista bilden får bli från Ingenstedsgate. 

2 kommentarer:

  1. Vilka snygga lägenheter/huset var =D... älskar det där mörka och enkla formerna!
    Ha en TREVLIG fortsatt VECKA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjuvholmen/Aker brygge har en del speciella lägenhetsbyggnader :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...