måndag 21 januari 2019

Vecka 4

Hej. 
Ska försöka lägga lite mer tid här under veckan, har haft konstant besök i två veckor, vilket är kul, men det tar tid från annat, som att sitta vid datorn och fixa med inlägg och bilder. 

Den här veckan har vi fortfarande besök av en av mina bästa vänner, Jenny, men hon reser snart hem igen. Till helgen ska jag sitta kattvakt, vilket blir spännande. 

Här är i vanlig ordning lite bilder från veckan som var. 

Det har börjat bli ljust ute mer och mer, vilket är så himla skönt. Vi hänger vid ett speciellt ställe vid staketet på jobbet för där är solen lite grann. 

En dag var det helt fruktansvärt kallt och blåste surt. Jag hittade fram min varma vinterjacka, men var kall ändå.

Jag och min syster var på stan och jag hittade ett par superfina skor från Adidas. Har inte köpt dem, för de är lite väl dyra. Får hoppas att de kommer på rea eller något.

Bara se så fina de är. Åh. 

Jag hoppas att Sally myser så här med mig snart <3

 Tisdagen var jag på konstutställning med jobbet, vilket var kul. Några brittiska konstnärer hade gjort kopia på lekplatser i London och täckt dem med skumgummi. Mycket mer barn och lekvänligt än de äkta som var i betong. 


Kolla in de här gullisarna. 

 Var och tränade en dag och slog mitt personliga rekord i benpressmaskinen. Tog 200 kg, 12 x 3. Så imponerad över vad min kropp klarar av. 

 Se så soligt och fint. 

 Fredagen kom Jenny hem till oss och vi hade lite ölprovning. 

Lördagen vaknade jag med lite sol i sovrummet och en katt som maniskt försökte äta en snodd. 

På lördagskvällen var vi ute på en pubrunda. Var förbi fyra ställen, bättre inlägg kommer upp i veckan.

 Vi lekte lite herre på täppan, vilket fungerade så där lagomt bra...

 Söndagen fick jag massa mys med denna här fröken. Är så himla mysigt med två katter. 

Jag och Jenny var trötta och slitna, så det fick bli vegetarisk pizza till middag och massa korsordsspelande under dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...