tisdag 29 januari 2019

2 klänningar från ASOS

Jag har bara utgått ifrån att jag inte kommer att kunna handla kläder när vi är i Japan, vilket har gjort att jag beställt hem lite nytt. Vilket egentligen är dumt, då jag egentligen, egentligen inte behövde de här klänningarna.. Men de kommer bli bra på resan, jag äger mest bara korta klänningar, men känner att det kan vara bra med några som är lite längre. Båda klänningarna är beställda från Asos. 

DSC_5333
Först ut är den här randiga från Glamorous Curve. 

DSC_5353
Bianca ville vara med, vilket hon såklart får. Klänningen är hemskt statiskt just nu under vintern, men jag hoppas att det blir bättre när det blir varmare. 

DSC_5357
Den är hemskt urringad, så jag kommer nog ha ett linne under när jag använder den. 

DSC_5377
Näst ut är denna blå från New Look. Den är skön att ha på sig, men är superduper ostretchig, vilket kan bli ett problem om vi ska sitta ned i en park och ha picknick. Men den är så himla fin, så det ordnar sig nog. 

DSC_5367
Den här blåfärgen är verkligen en av mina favoriter. 

1 kommentar:

  1. Du bär verkligen upp denna fina färg också =D... sååå vackert på dig!!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...