måndag 30 januari 2017

Veckosammanfattning vecka 4

Då var det dags för en ny vecka, och det är skönt. Förra veckan började jag på praktiken, och det går helt ok. Måste erkänna att jag längtar tills jag är färdig med den... 

Förra veckan blev det lite mycket, vilket märktes på bloggen. Var ingen tid att slappna av med praktik, jobb och konsert. Den här veckan blir lite lugnare tack och lov. 

Här som vanligt samlat på mig lite bilder från veckan som var. Tänkte vi går igenom de. 

 Måndagen började praktiken och det var intressant. Martin var framme på Ammerud samtidigt som mig, så vi gick och handlade ihop. Det blev lite sushi innan en sen middag. 

Tisdagen vaknade jag upp till en riktigt fin soluppgång innan det var dags för praktik och sen jobb på kvällen. 

Onsdagen kom min syster på besök och var hos oss hela kvällen. Jag for på konsert och såg Green Day. 

 Torsdagen byggde jag och ett barn från praktiken en riktigt lång tågbana. På kvällen jobbade jag igen och kände mig riktigt sömnig. 

När jag skulle laga mat på jobbet skulle jag använda mig av vitlök. Men kolla in klyftorna, så otroligt stora. 

Fredagen for jag ut med Martin och min syster Johanna. Jag märkte att det hade varit en lång vecka och blev sjuk trött, och det blev Martin också, så vi var hemma tidigt. 

Lördagen var jag och Martin ute och gick och var och shoppade lite. Vi gick genom vårat gamla drömområde och insåg att det fortfarande var det. Vi har hittat drömhusen vi vill bo i, enda problemet är att det inte säljs så ofta där och att de blir sålda för nästan 9 miljoner. 

Söndagen slappade vi av och såg mest på film. Kändes riktigt skönt att ha en dag där inga måsten fanns. 

Hoppas att du får en fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...