måndag 26 december 2016

Veckosammanfattning

Nu är det dags för årets sista vecka. Ska bli spännande att se vad 2017 har att bjuda på, men jag vet att det blir mycket bra. 

Hoppas att du har haft en riktigt fin jul, och om du inte haft det, det är bara en dag. Min julafton var helt ok, jag var med min familj. Det var inget storslaget, men det var väldigt mysigt. Juldagen vaknade jag upp och var hemskt förkyld, och det gjorde jag idag också. Hoppas jag frisknar till nyåret i alla fall. 

Jag hade i övrigt en väldigt lugn vecka, mest jobb men också en liten resa till Sverige för att handla mat. Är alltid skönt att fylla upp kylskåpet med massa mat och skafferiet med massvis av onyttigheter.


 Här är lite bilder från förra veckan. 

Måndagen spelade jag Sims 3 och Martin kom med glass. 

Onsdagen var på julmiddag med några vänner. Hade det riktigt trevligt och fick gosa (så gott som) med två fina katter. 

Torsdagen var jag till Strömstad med familjen för att köpa Bingolotter till uppesittarkvällen. 

Vi var även förbi Nordby Köpcenter för att handla mat. Åt lunch på Max. Det är lov att unna sig en gång ibland. 

På torsdagskvällen jobbade jag och när jag skulle hem såg jag en räv. Är första räven jag sett i Oslo. 

 Lilla julafton var jag och Martin hemma hos min familj för middag och uppesittarkväll. 

 Julafton var jag först på jobbet ett par timmar innan jag firade med min familj. Vi såg på Kalle, åt massvis med godsaker och vilade innan det var dags för julklappsöppning och middag. Fick massa fint som jag visar upp en annan dag. 

 Jag sov över hos mamma och vaknade till den här utsikten. Under natten vaknade jag två gånger att det tog ont i halsen när jag skulle svälja saliv. Vaknade tidigt på morgonen och lät som om jag hade rökt i hundra år. 

Jag och mamma fortsatte att spela min systers spel, Takenoko. Rekommenderas verkligen, men gärna om man är fler än två stycken för att vara ärlig. 

Hoppas att din vecka blir riktigt fin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...