måndag 20 juni 2016

Veckosammanfattning

Glad måndag. Denna vecka blir spännande, jobbar bara en dag, på onsdag kommer farmor och farfar på besök, torsdagen ska vi fira St Hansaften/Midsommar, lördagen ska jag sitta barnvakt och gå på Pride-paraden och söndagen blir att vila sig. 

Men dags att se på förra veckans bilder. 


Måndagen
Såg visst en regnbåge, och de är viktiga att få dokumenterat. 

 Tisdagen
Hängde jag i parken med mina vänner i väntan på dommen av den muntliga tentan. Det gick väldigt bra, men det var stressiga timmar från presentationen till vi fick betyget. 

På tisdagskvällen jobbade jag och firade med sushi.

 Torsdagen
På torsdagen var det sommarfest på jobbet och vi åt massvis av god mat. 


 Fredagen
På fredagen skulle jag på inflyttningsfest. 

Vi spelade bland annat Mario Cart. 


 Lördagen
Lördagen var jag och Martin ute med några vänner och hade det kul. 

 Söndagen
Söndagen var jag först på barnkalas hos en kompis för att fira hennes son och när jag kom hem blev det pizza till middag medan vi såg på Harry Potter. 

2 kommentarer:

  1. Åååh så mye gott ni hade på jobbet *mums* Mat är verkligen ett av det bästa i livet + hundar <33
    TREVLIG MIDSOMMAR på daj nu, kramar =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var väldigt, väldigt gott :) blev väldigt mätt :)
      Tack detsamma :D Kram

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...