måndag 16 november 2015

Förra veckans sammanfattning

Jag samma dag jag började på praktiken

något jag gjorde den här veckan som var planerat
Började på praktik, fick hem ett paket, for ut och spelade shuffle board och biljard på fredagen, fick gäster på lördagen, var på museum och firade min syster på söndagen, börjat beställa hem julklappar. 


som inte var planerat
Beställde hem lite saker, blev förkyld, 


och något nytt jag gjorde
Inte som jag kommer på just nu.


ett tips från veckan
Tänka på att har man inte varit på ett dagis på superlänge så är det massvis av bakterier osv som man utsätts för. Hej superförkylning...


godaste maten jag lagade
Jag har inte gjort något spännande, men Martin gjorde en jättegod gryta (se sista bilden). 


veckans aj
Sparkade min lilltå i hörnet på soffan i gästrummet. 

Juldekorationer inne på Stovner center. 
veckans känsla
Spännande men stressig. Är så mycket som ska göras på praktiken.
Sen en liten del hopplöshet när det kommer till resten av världen. 

Martins goda gryta han gjorde i lördags. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...