torsdag 13 september 2012

Världsmästaren i brödskärning


Lyckades med konsten att få ruskigt tjocka brödskivor imorse när jag skulle göra iordning mat till jobbet. Det var ju sådär lagomt kul och gott kan jag säga. 
Är inte alltför länge kvar tills jag ska hem, då blir det att städa lite hemma, planera kläder till imorgon (berättar mer sen) och installera min ett års present jag fick av Martin igår. Märker att jag är på mycket, mycket bättre humör nu än tidigare i veckan. Hurra för helger :-)


6 kommentarer:

  1. Ojdå vilka rediga brödskivor ;)
    Sv:Visst är dom fina men dessvärre är dom inte mina. Det är sonens=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blir lätt så när jag är urdålig på att skära bröd och brödskärarmaskinen i mataffären var det kö till :)

      Radera
  2. Jakla god den där mackan såg ut att vara. Bra du påminde mig om morgondagens lunch.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tackar :) Grovt bröd, lite smör och hamburgerrygg är alltid lika gott :)

      Radera
  3. Vad var det för skoj present du fått?
    Jag är inte nyfiken :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick Sims 3 ôvernaturligt :) Otroligt roligt att spela :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...