lördag 29 september 2012

Cafèmys och shopping

Idag hade jag och Martin planerat att besöka ett cafè på Niels Juels gate som säljer massvis av choklad i alla dess former. Tyvärr var den stängd men vi gick till ett annat cafè som låg bredvid. Det var gott och himla billigt för att vara Oslo, 40 kr för en kopp varm choklad och en stor kanelbulle. 

Innan och efter fikat fick vi och kollade i butiker. Jag hittade den ena tröjan från Weekday jag ville ha och två t-shirts från Gina Tricot. Vi beklagade oss över shoppingen här och pratade om London. Tror vi måste dit snart på en weekendtur för vår behövliga dos av den staden. 


Jag idag

 Martin 

 I påsarna är det två stora kanelbullar och vi drack god varmchoklad till dem. 

1 kommentar:

  1. Heeej!

    Vad kul. Jag älskar redan min och jag köpte den i går =)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...