torsdag 27 september 2012

Tatueringsstudio och konserter nästa år

Det första jag gjorde imorse efter att jag vaknat, stått upp och börjat betala räkningar var att köpa biljett till Green Days konsert på Ullevål stadion nästa år. Ska bli galet kul och en del folk från Skellefteå ska resa ned. Det blir fjärde gången jag ser dem live, men det ska bli kul ändå.

Efter jobbet ska jag följa med och hålla en kompis sällskap när hon ska tatuera sig. Det längtar jag till. Har inte varit i en tatueringsstudio förut så det ska bli spännande. När det är klart ska vi in till stan och kika i några affärer. Löningsdag är bra allt härligt. 
Ska vara duktig och ta bilder eftersom idag. Ha en fin torsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...