fredag 28 september 2012

Fredagslunch

Igår när jag kom hem från stan började jag laga mat. Hade köpt gravad lax från Lofoten för att lyxa till middagen igår och lunchen idag lite grann. Gudars vad god den var, även fast den var lite smådyr jämfört med det jag annars brukar köpa. Blev laxrullar och en sallad med äggröra. Himlans gott och mättande.
Så fort klockan slår tre blir det att skynda mig hem och göra mig klar till ikväll. Jag har nämligen bjudit ut pojkvännen på date ikväll, middag på restaurangen New Orleans och bio efter det. Längtar massvis.
Får se om jag bloggar något innan vi sticker iväg. Ha en fin fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...