torsdag 26 juni 2008

Torsdag

Snart är dagen äntligen slut... Eller iaf jobbdagen. Idag har det faktiskt hänt en massa saker. Kom in en massa paket samtidigt som det kom in en massa kunder = inte bra. Allt var i en enda röra. Men det löste sig.

Annars har jag inte så mycket att skriva om. Inget är irreterad över.

En sak som är bra, imorgon blir det Stadsfesten. Det är lycka. Det började igår men jag har inte hunnit vara dit än. Så på lördag ska jag dra en vända där med JenisPenis och kanske älsklingen. Men jag ska ju dit imorgon kväll, men det är inte för att kolla på saker ;)
Så imorgon kväll blir det att se först på Europe och efter det skynda sig vidare för att se på Lillasyster och sen så blir det hem och sova. Jag lovar att ta en massa bilder både under Europes och Lillasysters spelning. Ska bli askul.
Jag vet iaf två personer som jag kommer att gå med, älsklingen och JenisPenis sen så kommer det nog lite ströfolk ;)
Längtar.

Nä nu ska jag se mig efter något att göra i en halvtimma innan man drar till bussen. Ha en fortsatt trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...