måndag 16 juni 2008

En timma kvar...

...innan jag får fara hem. Blev ju som sagt att åka bussen. Lite drygt emn men...
Iövrigt har det gått bra här i butiken. Litel lite folk och inte så mycket att göra, förutom att tracka Stollen, men det gör man ju varje dag.

Hittade en snygg väska från Chanel på Blocket igår. Skrev ett mejl om att jag var intresserad och så. Men hon ville sälja den så krångligt (att jag betalar först och hon skickar väskan så fort jag satt in dem). Men det kändes för riskabelt. Så jag sket i det. Men det var lite synd för väskan gick 'bara' på 2200 kr...

Nä nu måste jag arbeta aktivt den sista timmen. Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...