måndag 23 juni 2008

It's just another manic monday

Goddag bloggen. Har typ precis kommit hem från jobbet och ätit lite middag.


Idag har varit en dag som farten gick i vågor. Ibland hände ingenting och då menar jag ingenting och ibland hände allt på en gång (läs surgubbar), men annars en bra dag.


Sen så fyller lillebrodern tonåring. Helt sick vad tiden går fort. Inte kul alls. Kommer ihåg då jag blev tonåring... Då fick jag precis som han en Sony Ericsson. Dock så tror jag inte att hans kommer att klara sig så länge utan kommer att gå sönder om et tag ;) Min fungerar fortfarande. Om man bortser från att jag inte har någon laddare till den. Annars helt funktionsduglig.


Sen så fick jag min födelsedagspresent lite i efterskott utav farmor & farfar. Fick den nya Escada parfymen och väskan som hör till. Dock så skriker den lite reklam men jag gillar den ;)

Väskan är större

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...