måndag 23 augusti 2021

Vecka 34

 Glad måndag. 

Eftrr en lite jobbig jobbvecka är det äntligen dags för en lite med lugn vecka. 

Annars händer det verkligen ingenting den här veckan, vi håller på att kollar in saker att göra när vi reser till Zürich om ett par veckor (hoppas vi, måste ju se hur allt ligger till med nivåer och smitta givetvis). 

Jag håller på att spara ned alla mina bilder från Reading festivalerna vi har varit på för att få in dem i mitt Flickr konto, så plötsligt får jag inte fram något alls av mina vanliga bilder när jag ska ladda upp här förutom två bilder från lördagen.


Hoppas du får en riktigt fin vecka 

Hade på mig klänning och polotröja från Hellbunny. Har börjat smyga fram mina höstkläder. Är så himla kallt på morgonen och kvällen nu...


Tycker jag ser så himla annars ut med glasögon på, de här är med blåfilter från Asos. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...