måndag 30 augusti 2021

Vecka 35

 Då är augusti snart över och hösten är här. Än så länge märker man inte helt av det i Oslo, vi har haft strålande väder i helgen och det ska fortsätta den här veckan. 

Jag har börjat packa bort sommarkläderna och hängt upp höst/vintergarderoben. Börjar bli peppad på lite svalare temperaturer, men inte mörkret. 

Vet att det kommer bli en jobbig vecka på jobbet. Har massor av tidigvakter, vilket alltid är drygt. Älskar att sluta tidigt, men hatar att stå upp tidigt. 

I helgen ska jag på afternoon tea med några kollegor. Vi har bokat bord hos Theatercaféet, vilket blir första gången för min del där. 

Här är lite bilder från förra veckan. 

Sally ä l s k a r min hårborste. Vi har långa borst-sessioner varje dag, och aldrig är de långa nog enligt Sally. 


Gulligt klotter. 

Katterna är på upptäckarhumör och ska in i alla skåp. Här letas det efter godis. 

Bilden säger inte så mycket, men den representerar att det blåste jävel i torsdags. Övervägde starkt att bara hålla mig hemma. 

Lördagen for jag och mannen ut och gick i centrum. Vi gick förbi Rådhuset bar och hängde lite där. 


Här är en av mina höstklänningar. Kommer från Hellbunny. Ser den inte på hemsidan, men dem har massor av fina klänningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...