måndag 16 augusti 2021

Vecka 33

 God förmiddag. Hoppas det går bra med dig. 

Sitter och skriver det här inlägget idag (annars skriver jag det på söndagar) och märker att jag gärna kunde haft ett par timmar till med sömn. Lucy är så himla kelig för tiden och ska tvätta mig jämnt, vilket driver mig till vansinne. Men samtidigt är det väldigt mysigt. 

Den här veckan kommer de flesta barnen tillbaka från semestern, så det ska bli kul. De barnen som ska börja på skolan nästa höst ska på teater på onsdag, så det blir väldigt kul. Annars till helgen ska vi hem till några vänner och på dopsfest på söndag. 


Kom hem från jobbet en dag och Lucy skulle absolut vara med helt nära.

Fredagen skulle vi hit till Persi Restaurant för att äta med några vänner. Maten var väldigt god. 

Jag har köpt mig glasögon med blåljusfilter. Läste nu att de inte hjälper alls, inte ens lite grann. Men ska prova ändå. Kanske det blir någon form för placebo effekt. 

Båda paren kommer från Asos. HÄR är det rundare paret, och HÄR hittar du det kantiga.

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...