fredag 6 augusti 2021

Mat hos Vippa och en ny frisyr

 En onsdag i juli skulle jag möta en väninna i stan för lite lunch och shopping. Men innan jag skulle möta henne hade jag tid hos en frisör. Håret ville inte mer, varje gång jag borstade mitt hår blev jag täckt i små, avbrutna strån. 

P1040500
Dagen innan hade jag fått hem min My Chemucal Romance ITA-bag som jag backat hos Kickstarter och som är designad av Ultralife (etsy).

P1040517
När jag kom till busstoppet kom bussen, så jag tog den till tbanan. 

P1040519
Så himla nöjd. Ska visa närbilder en dag. 

P1040529
Efter klippen blev det frukost hos Starbucks. Stort sett alla istesmakerna var utsålda förutom persika...

P1040533
Satt och väntade vid tigern på Jernbanetorget och tittade på folk. 

P1040537
Vi gick till Vippa för att äta lite grann. 

P1040543
Köpte bao med kyckling och svamp. 
Sen for vi till nya Outland och kollade runt, innan jag tog tbanan hem igen. 

Håret innan jag blev klippt. 

Och efter. Väldigt nöjd med frisyren, men ska nog ta en paus i färgandet en liten stund framöver. Märker att håret inte är helt bra, det bästa hade nog varit att bara ta bort allt och börja på nytt, men det ville jag inte den här gången. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...