måndag 9 augusti 2021

Vecka 32

 Då var första arbetsveckan efter semestern gjord och det är dags för andra veckan. Tack och lov var det lugnt på jobbet, för har varit mycket att ordna med privat. Det har ordnat sig nu, så behöver inte tänka på det lika mycket. 

Den här veckan är det inga stora planer. Vi ska möta några vänner till mannen, så det blir kul. Tull helgen ska vi hämta hem 2 konstverk vi köpt från ett galleri. Känns väldigt vuxet att vi köpt något från ett galleri. Var en del andra tavlor vi var väldigt sugna på, men man måste ju ha plats till allt. Jag hoppas att det blir varmt nog att kunna bada ett par gånger till på eftermiddagen. Vill behålla sommaren så länge det bara går (vilket har gjort att jag fryst ett par gånger på morgonen för att jag vägrar att ha på mig nog med kläder). Är inte helt klar för hösten än. 

Nåväl, här är lite bilder från förra veckan. 

Första dagen tillbaka på jobbet. Hade matchande tygmask som var vit med jordgubbar.

Tisdagen var jag trött och gul (med matchande mask med Hufflepuff mönster). 

Hämtade ut ett paket från Scandinaviaphoto. 

Onsdagen var grön med en konstig grimas. 

Torsdagen hade jag på mig en blå klänning som jag älskar, men som skriker sjukhus. Martin var heller inte helt vaken.

Fredagen var lila. Jag och Martin for på bio efter jobbet. Vi skulle på festpremiären av Suicide Squad. Väldigt bra film.

Söndagen hängde jag länge, länge i sängen med Lucy. Hon skulle ligga alldeles intill. 

Se vilken gullis hon är. 


Vi kom oss ut på söndagen och gick från Nydalen och ner till centrum via Sagene. Väldigt mysigt. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...