måndag 30 december 2019

Vecka 1

Välkommen till de sista dagarna av 2019, första veckan i 2020. 
Har haft det riktigt fint i julen, haft en lätt förkylning, hostan är nästan borta efter 10 veckor och förvirringen över vilken dag det egentligen är är stor. Sover till elva nästan varje dag, somnar kring två-tre på morgonen. Kommer att ha det jobbigt på torsdag när jag har tidigvakt och reser hemifrån kring sex på morgonen. 

Idag ska jag möta mamma för lite shopping, städa lägenheten och förbereda mig och hemmet till imorgon. Vi får besök massa vänner och sen ska vi ut till en av våra favorit barer resten av kvällen. 

Här är lite bilder från förra veckan. 

När vi vaknar på morgonen och drar upp rullgardinen kommer katterna springandes fort som bara den för att se ut genom fönstret. 


Hade den här gulliga tönten sovandes på mig. När hon skulle rulla på ryggen rullade hon av mitt ben. 


Powernap på julafton. 

 Så var det dags att resa hem till mamma. 

Suki tittade på nästan hela Kalle Anka och hans vänner. 


Martin jobbade på julafton till ganska sent på kvällen. Jag hade köpt massvis med macarons i de bästa smakerna från Sebastian Bruno som vi åt efter att vi öppnat lite till julklappar. 

 Katt i trädet. 

Lite dålig bild men, mamma har alltid sagt att jag ser exakt lika ut på bilder, att jag lika gärna kan photoshoppa mig in i bilder. Och när jag ser de här två bilderna måste jag nästan vara enig. 


Lucy <3

 Reste till Lilleström på lördagen för att se El Caco. 

Söndagen kollade jag på Caricakez vlog från My Chemical Romance reunion konsert den 20 december, Något fan som känner igen kyrkan?

Fick besök av en kompis och spelade massa spel. 

Hoppas du får en fantastisk start på 2020. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...