torsdag 28 februari 2019

När vi firade alla hjärtans dag på en fredag

DSC_5404
Både jag och Martin hade tidigvakt fredagen efter alla hjärtans dag och tänkte att det är en bättre dag att ta en dejtkväll på än på själva dagen. Nu sågs vi lite senare än det vi hade planerat, men tanken var att vi skulle hit till Torggata bad och äta på den nya mathallen. Det var det många andra som också tänkte, så det var superfullt. Vi får gå dit en annan dag och hoppas på att det är mindre folk då. 

DSC_5491
Istället gick vi till ett nyöppnat biljardställe som ligger stort sett rätt runt hörnet från Torggata bad, Rendevouz. 

DSC_5413
Älskade neonskylten (Martin tänkte att de hade pool/vatten tema, inte på termen pool shark...). 

DSC_5434
De har en väldigt liten, men mysig lokal med tre biljardbord. Vi hade turen att få ett av dem. 

DSC_5437
Första rundan vann jag, andra rundan såg så här ut för mig (jag hade helfärgade kulor). En gång i tiden var jag faktiskt duktig på detta här. 

DSC_5460
Vi satt vid ett gömt litet bord och pratade massa. 

DSC_5479
Vi testade lite drinkar som var väldigt goda. 

DSC_5483
Och beställde mat från stället som ligger i första våningen. Vårrullar var gott, men väldigt kladdigt att fixa ihop egna. 

Sen for vi hem och tittade på film. 

1 kommentar:

  1. Med lite träning så kommer du tillbaka med biljarden =D... och vilken mysig kväll ni fick! Gillade det där med att man fick göra egna vårullar *mums* TREVLIG HELG!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...