onsdag 27 februari 2019

2x Monkiklänningar

Ibland ser man något på nätet och känner att den där behöver jag, det var det jag kände när jag såg flowy raglan dress på Monkis instagram. En luftig klänning med vida ärmar, täckt med små hjärtan, eh ja tack. Jag var förbi Monki butikerna (ja ett flertal här i Oslo...) för att se om dom hade den inne, men allt jag kunde hitta var blusen/skjortan och byxorna. Pratade med min farmor och kunde få den skickad till dem och farmor och farfar kunde skicka den till mig, sagt och gjort, jag beställde den och en till klänning (denna här). Efter en vecka fick jag hem dem och jag är så himla nöjd. De är nedpackade till resan till Japan.

DSC_5716
Först ut är denna blommiga skapelse. Den är i stretchigt tyg, men långa ärmar som har knytband längd handleden.

DSC_5730
Tänker att den blir utmärkt till våren och kanske sommaren.

DSC_5667
Se så fin den är. Hade tänkt att ha på mig den till våran alla hjärtans dag dejt, men det kommer fler tillfällen där jag kan använda denna. Bältet köpte jag på Kappahl för 30 kr.

DSC_5627
Mönstret är så himla gulligt.

Bonusbilder.

DSC_5622
Min lilla bebis Lucy.

DSC_5687
Och stora tjejen Sally.

Alltså katterna 😻😻😻

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...