måndag 13 november 2017

Veckosammanfattning vecka 45

God förmiddag. 

Den här veckan har jag inga större planer under veckan, men till helgen är det Restaurant Day igen och fest på kvällen. Jag hade först inte tänkt att fara på RD den här gången, det är oftast hemskt kallt i november, men sen såg jag (eller tja, mamma) att det skulle vara en del japansk och annan asiatisk mat och det är ju alltid gott.


Här är lite bilder från förra veckan.

 Onsdagen var jag och jobbet på utflykt till en moskée. Vi var inte inne denna här, men den är så fin att vi stannade till och tittade lite närmare på den. 


 Fredagen gick jag förbi en ekorre. Det är så mysigt hur nära de brukar vara. 

På fredagskvällen började det snöa och regna, vilket gjorde att det var lite snö ute på lördagsmorgonen och fruktansvärt halkigt. 

Söndagen blev varm choklad och den animerade filmen Resident Evil Vendetta på morgonen.

 På söndagseftermiddagen for jag hem till mamma för att äta middag och äta farsdagsfika.

Mamma hade gjort en ruskigt god dajmtårta. Var hemskt mätt och trött typ resten av kvällen.

Hoppas du får en riktigt fin vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...