måndag 15 februari 2016

I lördags

I helgen var jag till en viss grad ledig (i alla fall från mitt jobb), och ville verkligen pressa in mest möjligen under kortast tid. Jag och Martin ser varandra väldigt sällan, då vi jobbar himla olika. 

Vi började dagen med ett besök i en visningsbarack. Vi ska få nya badrum i september (stambyte) och tänkte kolla in det vi får och det vi kan uppgradera till. Det här är något vi längtar väldigt mycket efter, ska bli så kul att välja massa saker själv. 

P2130018
Det här är det vi tänkt att uppgradera till. Den vita var helt ok (det till höger) men det i brunt kändes verkligen mycket mer oss.

När vi kom in till stan gick vi omkring och tittade lite först på Grünerlökka och sen mer i centrum. Var bland annat förbi Monki där de hade Galentine erbjudande och köpte den här klänningen väldigt rabatterad.


P2130028
Min fina älskling. 

P2130031
Och här har vi mig den dagen. 

P2130036
När vi blev hungriga gick vi till Rice Bowl och åt massvis av mat till nästan ingenting alls. 
Väl hemma igen tog vi det bara lugnt, såg på lite filmer och bara myste. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...