söndag 14 april 2013

Paket från Nelly

I torsdags fick jag hem ett paket från Nelly med massa fina plagg. Alla tre plaggen kommer från märket Estradeur. Så himla mycket fint de har. 

Jag fick hem en riktigt fin stickad tröja som går från mörkblått till ljusblått med en väldigt fin övergång. Jag hade så stora hopp om tröjan. Tyvärr är den stickig som bara den. Man behöver mest troligen en tröja under, men jag ska ha den. 




Ett linne jag tänkte träna i, men den var lite för kort för det. Men det går fint, får nog användning för den ändå.



En t-shirt jag behövde. Ibland behöver man en påminnelse.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...