fredag 19 april 2013

En fredagslista

hur såg du ut för ett år sedan?
Här har vi mig, nästintill exakt ett år sedan. Vi var på barndop till en av Martins släktingar som hade fått en liten tjej.


vilket är ditt mest använda ord denna vecka?
Jag gillar ordet himla när jag skriver. Allt är så himla någonting.

har du någon fobi?
M¨rker, spindlar, höjder och den senaste; vått duschdraperi. Största skräcken vore att strömmen gick medans jag duschade, draperiet klistrar sig mot mig medans jag känner något som kryper upp benet...

vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
När jag stekte färsk lax och gjorde en väldigt god sallad till. Blir lika förvånad varenda gång jag lyckas få till en maträtt.

vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
Martin säger alltid massa fint till mig, varje dag. 

när kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
När jag fick på mig byxorna som hade varit som ett supertight korvskinn inte alls var ett supertight korvskinn längre utan mer ett par perfekta jeans. Träningen börjar märkas.

vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Att det är helg. Har verkligen inte så stora krav.

vilken är din pepplåt för tillfället?
Jag startar min morgon med Icona Pop med I love it. En peppande start på dagen. 

vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Tänkt massvis, planlägger Amsterdamresan med allt vad som ska ses och shoppas och så. 

har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Fått mig en hemlig vän på jobbet. Märklig sak det där.

vad oroar du dig för?
Att jag inte ska hinna träna ordentligt, att våren och värmen har hoppat över oss, och hurvida jag kommer mig upp på morgonen.

vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Åh nu var det längesen jag såg någon känd. Men för två veckor sedan ska jag visst ha sett en deltagare ur norska Idol. Men det vet jag inte vem det var...

vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Det är inte mycket som krävs för att jag ska bli förvirrad om jag ska vara ärlig.

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?’
Jag har inte listat ut hur man tar bilder med Martins laptops webcam. Jag har en tendens att döda mina datorer och har inte orkat lära mig Martins eller köpa en egen ny.

har veckan varit bra än så länge?
Som alltid är vissa dagar bättre än andra. Men i överlag har veckan varit bra. Har fått tränat mer än det jag hade tänkt, och det är alltid något fint. 


Listan tog jag från himla fina Sandra 

20 kommentarer:

  1. Så fin!
    sv: Ja men visst är det det! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Kul med listor och söt klänning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur :) Tackar :) Jag använder den alltför lite tyvärr.

      Radera
  3. Oh tack snälla du det hoppas jag med haha!^^

    SvaraRadera
  4. sv; Vi har inte alls tränat så mycket på det, och ingenting alls om just blödningar. Dåligt tycker jag, sånt är ju livsviktigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att stoppa en blödning är himla bra att kunna. Inte för att jag behövt använda den kunskapen, men man vet aldrig.

      Radera
  5. sv: ja gud vad sant!! kanske borde ta upp det med eftersom jag faktiskt driver en spelblogg :D min pojkvän hade jätte roliga åsikter om just de med!!

    Ja ta hur många dagar du vill på dig att skriva de, skicka de sen till evizblogg@live.se och glöm inte skriva med ifall du vill vara anonym eller inte :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis :) Åh låter spännande att höra vad en kille tycker om det :)

      Radera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...