torsdag 4 april 2013

Hawaiiburgare och en märklig svan

Sista lediga dagen spenderade jag och Martin med att vara ute och gå. Vi kollade på lägenheter och så runt omkring där vi bor nu och pratade om var vi vill köpa våran egen lägenhet när den dagen kommer. 
Vi gick helt bort Grünerløkka för att se i lite butiker som var öppna och gå och äta lite grann. Det är helt otroligt så hungrig man blir efter att ha varit ute och gott i nästan en timme. 

Vi lyckades få bord inne på Ryes. Det är en otroligt fin resturang med en väldigt mysig lokal. De har skyltar överallt på väggarna och spelar gammal musik. 

 En del av alla skyltar 

 Martin

 Jag åt en hamburgare med annanas och bbqsås. Märklig blandning. 

 En suddig mig. 
Jag har inte haft på mig den klänningen på någon månad och nu satt den mycket lösare över bröstertoch armarna. Så otroligt fint måste jag säga. Det får en verkligen att bli mer motiverad med träningen.

 Vi gick förbi Blå för att se om det var någon marknad där. Det var det inte. 

 Men vi hittade en penissvan i vattnet. 


Ett dagis i närheten av Blå hade en himla cool väggmålning. Hade varit fint om lite fler byggnader såg ut så. 

19 kommentarer:

  1. sv: ja eller hur!!!! jag blir alltid så taggad när jag får massa paket hem :D har flera paket kvar att få :D

    och du verkar ha haft en riktigt rolig dag :D

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Haha jag vet. De har massa olika konstverk borta vid Blå, men det här var första gången jag sett något så märkligt.

      Radera
  3. Det både ser och låter mysigt :)

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Det var det också. Ryes har alltid god mat :)

      Radera
  5. Oh nej va surt :c du får komma till sthlm då ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går, men det händer alltid något spännande i Oslo så jag stannar nog här :)

      Radera
  6. sv; Ååh, det skulle jag vilja göra någon gång!:D

    SvaraRadera
  7. SV; Håller med! Det får mig att tänka på resor och allt man har att se fram emot :)

    SvaraRadera
  8. Hawaiiburgare låter gott :) Fast ja gillar inte bbq sås :P Men ananas e alltid gott :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...