fredag 3 september 2010

Stjärnfilter

Nu kan man tycka att bilderna förtjänar ett lite mer kreativt namn än "stjänrfilter", men nej så är inte fallet. 
Dessa bilderna har blivit redigerade i kameran och då har jag provat stjärnfilterinställningen. Jag vet att jag överdrev rejält, men det gör inte mig något. Jag älskar att mi kamera har en massa redigeringsinställningar så det är enkelt att fixa till bilderna till en viss del. Även fast jag inte är alltför förtjust i redigering av bilder, så måste jag ju medge att det kan bli riktigt snyggt om man redigerar bilden litte grann. 



2 kommentarer:

  1. Bildene var kule de, likte stjerne filteret.

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå stjärnfilter i min kamera, kanske inte så konstigt iofs då vi ju har samma märke!

    Men är typ sugen på att köpa ett riktigt stjärnfilter, kan ju vara kul att ha nu när det börjar bli höst/vinter och mörkt!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...