tisdag 21 september 2010

Coscon

Inte nu i helgen, men helgen efter det är det Coscon och till det så håller jag på att så min utklädningskostym, och det tar en hel del tid vill jag lova. Under lördagen och natten mot söndag så satt jag uppe till halv fem på morgonen (= lite drygt 12 timmar i sträck) och handsydde på klänningen.
Nu så börjar det ta sig och jag börjar bli klar med allt. Så nu blir det ytterligare ett blogg uppehåll på ett par dagar på grund av systuga hemma. Vill bli klar med allt ett par dagar innan Coscon, så om något går fel så har jag någon dag tillgodo.

Iövrigt händer det inge spännande. Jag jobbar, syr, läser och sover, och så kommer det fortsätta ett tag framöver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...