torsdag 23 september 2010

Cause you make me smile...

Att sy eller läsa det är frågan.

Är inte bara nådigt trött efter att ha jobbat från 9.30 till kl 17.00 och sedan direkt gått på ett tre timmars möte. Det finns ju roligare saker att göra, som sy, läsa eller försöka klara första bossen i Kingdom Hearts Birth by Sleep. Kom igen, jag klarar inte ens första bossen. Jag ska klara det själv, men nu så börjar det bli riktigt, riktigt drygt. Hur som haver, mötet var då bra. Massa sitt inte på golvat, inte stå på knäna, inte sitt på de små trästolarna, inte luta dig över bordet, och så vidare. Kommer säkert rädda mina knän och ryggen, men man spelar ju tv-spel bäst när man sitter på knäna. Äh, jag får bara bita i det sura äpplet och träna bort mina ovanor. Hur ska man annars bli en bra ergonom på jobbet?

Imorgon blir det kulturnatt med Kyrre och Bao. Ska bli riktigt trevligt. Har ingen aning om vad vi ska göra, men jag hänger gladeligen med på allt, så länge min kamera får bli med.

Nu blir det att packa ihop saker och ting som jag mest troligen kommer att behöva. Bloggar mer imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...