måndag 13 september 2010

Måndag

Idag var det första måndagen på två veckor som jag inte vaknade med min Simon i sängen. Vilket känns otroligt konstigt och fel att han inte var hos mig utan satt på ett tåg eller buss mot Skellefteå.
Jag tycker att han kan skaffa sig ett jobb och flytta hit, det vore bäst så.

Nu märks det även att hösten har kommit till Oslo. Det syntes inte så mycket från veckan jag var i Skellefteå, men under helgen har det hänt en hel del med träden. Nu ser det mer ut som att de har varit ute alltför länge i solen och blivit brända. Vet inte helt vad jag tycker om det. Jag älskar hösten med alla färgerna, men då vet man även att snön kommer snart och det gillas inte.

Ikväll blir det att gå igenom alla bilderna från de senaste veckorna och försöka ordna ett massa blogginlägg utav det. Kan inte bli svårt, men det kommer ta tid.

Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig. Förkylning och hemåken pojkvän är inte trevligt.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...