onsdag 15 september 2010

Mot Skellefteå!

Att resa med tåg till Skellefteå må gå fortare, mycket fortare än buss, och blir man trött i benen så kan man stiga upp och gå omkring lite grann. Men att spendera 3,5 timmar med att åka baklänges är ingen höjdare. Jag blev åksjuk när jag surfade på datorn, när jag försökte läsa och även när jag kollade in stolsryggen framför mig. Turligt nog hade jag lyckas beställa första klass vilket innebar extra benutrymme och enormt säte. När jag blev alltför åksjuk var det bara att sätta mig på sidan i stolen så var problemet löst.
Nej, tacka vet jag buss, då sitter man i alla fall åt rätt håll.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...