söndag 23 maj 2010

Söndag

Idag har vi inga större planer, egentligen. Mest troligen blir det att köpa jordgubbar, ta med oss varsin bok och fara till Botaniska trädgården och sitta där och mysa. Tyvärr så misstänker jag att vädret är lite halvkasst, men det gör inget, är ju bara att ta med sig ett paraply eller två.

Igår efter middagen for jag och Simon på promenad runt fängelset. Det var riktigt fina områden runtomkring där, vore inte helt fel att bo i en av lägenheterna som ligger vid fängelset. Det var riktigt mysiga, gröna områden där. Bilder från promenaden dyker upp senare idag.

Nu är det dags för frukost eller något liknande.

1 kommentar:

  1. Nu har Robin hjälpt mig att hitta din blogg. Då vi pratade i telefon var Robin ute på din blogg- Jag har antecknat hur jag kommer till din blogg, så nu ska jag läsa varje dag. Längtar så mycket efter dig. Nu ska vi åka upp till Drive center och titta på Porsche-bilar. Vi hörs sedan Puss o kram

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...