fredag 28 maj 2010

Clash of the Titans


Igår efter middagen for jag och Simon in till stan för att gå i ett par butiker och sedan gå på bio och se Clash of the Titans. Filmen var helt ok, helt klart se värd, men det var inget woow med den.
Efter filmen hade vi tänkt gå till ett Deli de Luca för att äta glass. Vi köpte glass, men det var alldeles för kallt för att äta den ute (enligt mig). Så min glass fick följa med hem, medan Simon hann äta upp sin påvägen till bussen.

Dagen idag då? Har ingen aning. Mår egentligen skit, men efter som att ett av barnen på min base har födelsedag vill jag gärna vara där och fira. Få gå dit och prova, går det inte så går det inte, men då har jag då försökt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...