måndag 31 maj 2010

Måndag och sjuk

Ringde till jobbet för att sjukanmäla mig idag. Har noll och ingen energi idag. Vill vara frisk och pigg så jag kan hitta på en massa med Simon innan han far mot Göteborg på torsdag. Men det är inte så mycket jag kan göra åt saken tyvärr (att jag är sjuk och att han måste börja fara hemåt).

Dagen kommer att spenderas hemma i min säng, vilandes eller läsa en bok och umgås med Simon såklart.
Hoppas jag är bättre till imorgon så vi kan göra någonting utanför lägenheten.

1 kommentar:

  1. Oj, skal han reise igjen så fort? Vi har jo ikke fått spilt spill en gang! Du får ha god bedring, og så sees vi snart :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...