torsdag 27 maj 2010

Lön

Fick rast för en liten stund sedan och passade då på att se om jag fått något sms. Det hade kommit ett som informerade mig om att det har blivit insatt mer än 5000 kr som var gränsen för varningen. Inte helt dumt och nu är helgen räddad. Nej då. Jag har klarat mig ett tag utan pengar, så det gjorde inte så mycket. Därimot så ska jag ut på shoppingrunda på lördag med Simon. Har bland annat tänkt prova shortsen jag tipsade om för någon dag sedan, och kanske även någon av koftorna. Sedan hade jag tänkt gå förbi Body Map inne på Arkaden för att se på deras t-shirts (väldig coola, men kostar då där efter). Andra planer den dagen är bio och lunch på Hard Rock Cafè (älskar deras hamburgare). Är det någon som har en idè om vad som egentligen sker på lördag (Den egentliga viktiga saken)?

Nu måste jag avsluta min stora kopp med varmchoklad och återgå till arbetet.

2 kommentarer:

  1. Jag vet! Jag vet! Världens underbaraste bästis fyller 20 :D

    SvaraRadera
  2. Eurovision Song Contest?

    Neida:
    Gratulerer med 20-årsdagen på lørdag!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...