fredag 21 maj 2010

Fredag


Jag har haft fredag hela veckan i mitt huvud, så nu när det äntligen är fredag känns det inte speciellt längre.

Igår var det sju jäkla varmt. Det är så härligt att sommaren börja komma. Fast härligast är ändå när man sitter ute om kvällen utan att frysa.
Fast efter att ha varit ute i solen aningens för länge var jag väldigt trött när jag kom hem. Orkade inte ens blogga. Men, jag har fixat lite mer musik i iPoden. Inte allt som var borta, men det mesta + en massa nytt.

Idag efter jobbet blir det att skynda sig hem och duscha och göra sig klar. Jag och Simon ska nämligen med Erica och hennes syster på bio för att se the Runaways. Ska bli riktigt trevligt.

Nu ska jag gå och äta frukost. Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...