onsdag 3 oktober 2007

Shopping?

Jag föredrar att inte släpa med pojken på stan. Varför? Jo, för han gnäller bara. Det är så vaaarmt. Kan vi inte gå ån annanstans? osv osv osv. Jag sa det till han idag, och ahn blev väl lite förnärmad. Enligt han så är allt som kommer ur min mun djävulskt (utom när det kommer till vasr vi ska äta och Game). Han tycker att jag är tjatig. Men det är jag ju inte (A).

Igår efter kemin for jag på stan med min farmor. Vi gick rnt lite och tittade, åt på Tattung och bokade tid till frisören. Så nu så har de lockar jag hade fallit till golvet och kvar är en kortare frisyr. Den kanske inte är den ultimata frisyren för en person med runt ansikte. Men vad gör det.
Bilder kommer så fort jag lärt mig hur man gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...