fredag 26 oktober 2007

This has been said so many times that I'm not sure if it matters

Jag måste bara tacka pojken min som har gett mig Fallout boys skivor. Har lysnat igenom dem idag. Namnet idag kommer från deras låt Get Busy Living Or Get Busy Dying (Do Your Part To Save The Scene And Stop Going To Shows).Väldigt bra låt enligt mig.
Unde rdagen kommer jag på bra saker att skriva om, men när jag väl sitter här kommer ingenting. Så jag borde nog bära runt på ett skrivblock, vilket jag har börjat göra nu, men jag skriver inget i det.
Har gått med i ungdomsfullmäktige. Förstår inte varför. Var nog bara snäll mot klassen. Helt ärligt förstår jag inte det heller...

I know this hurts, it was meant to
Your secret's out and the best part is it isn't even a good one
And it's mind over you don't, don't matter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...