onsdag 10 oktober 2007

New!

Jag bytte namn. Som ni nog sett. Fick namnet Suicide Blonde från en film, Number 23. En rättså bra film som får en att bli paranoid om siffran 23. Jag gillade namnet Suicide blonde, men har personligen inte tänkt att ta mitt liv. Så självmordsbenägen är jag inte...
Om det är någon som ifrågasätter namnet, så fine, gör det, men jag bryr mig inte.

"My favorite colour is pink. Do you know what pink is? It's 24 white and 68 red. 24plus 68 is 92. Pink has four letters. 92 devided in four is 23. Twenty-fucking-three." Suicide Blonde

Siffrorna är på ett ungefär, kommer inte riktigt ihåg vd hon sa i filmen men men ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...